Phuket town /Thajsko

15. 6. 2017


Den po výletu na ostrov Jamese Bonda jsme se přesunuli do hlavního města ostrova Phuket town a odtud na ostrovy Phi Phi. Do hlavního města ostrova Phuket - Phuket town jsme se přesunuli místním autobusem. Nebylo úplně jednoduché zjistit, odkud vlastně autobus jezdí (kdyby nám jeden místní neporadit, asi tam čekáme dodnes, v Kamale totiž zajížděl až k pláži a my čekali na hlavní silnici) a jízda byla zážitek sama o sobě.






Autobus nás vyložil v centru města, kde se na nás okamžitě vrhli různí taxikáři a nabízeči všech možných i nemožných věcí s tím, že je dnes neděle, tak je všechno zavřené. Protože jsme ale neměli dopředu koupené lístky na trajekt, potřebovali jsme sehnat nějakou cestovku, ale protože byla neděle, většina z nich byla zavřená. V jedné otevřené nám řekli, že na dnešek už lísky nejsou. Naštěstí jsme se nenechali vylekat a došli až k autobusovému nádraží, kde nám lístky prodali i s odvozem do přístavu, což bylo moc fajn. V přístavu totiž lístky mají o hodně dražší a navíc se zorientovat v tom shonu je trochu problém. Lístky tu prodávají různé společnosti, polepí vás různými nálepkami, ale nakonec stejně všichni jedou stejnou lodí.

Do odjezdu trajektu nám zbývaly nějaké dvě hodinky, takže jsme si zašli na oběd (jídlo tu bylo levnější než třeba v Kamale) a prošli se uličkami města. Trochu mi to tu připomínalo Kubu tím koloniálním stylem domů, i když byly domky menší než v Havaně. Zastavili jsme se i u buddhistického chrámu a pak už uháněli zpátky na na nádraží a na trajekt.





Na lodi byla příšerná zima a i když jsem byla zabalená v šátku, seděla jsem přímo pod klimatizací, sice jen asi půl hodiny a pak jsem odešla ven, ale stejně jsem to odnesla nachlazením. Naštěstí být nachlazená u moře není zas tak strašné, jak jsem dýchala mořský vzduch, tak to mělo mnohem rychlejší a kratší průběh než u nás.

A o Phi Phi zase příště! :))

Mějte se krásně a nezapomeňte na dneska končící soutěž o nafukovací sedací vak! Evi
//foto moje © gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)